وب سایت فالووران

درباره موضوعات شبکه های اجتماعی

وب سایت فالووران

درباره موضوعات شبکه های اجتماعی

دانلود پروکسی برای تلگرام

اگر کانال شما در حوزه فروش محصولات فعالیت دارد، روش خرید ممبر پروکسی می تواند بسیار برای شما عالی باشد. در واقع پروکسی تلگرام رایگان راهی است که شما آزادانه و بدون محدودیت از پیامرسان خارجی تلگرام استفاده کنید. علت اصلی خب فیلتر بودن این پیامرسان است. امروزه خیلی از افراد در به در به دنبال پیدا کردن یک تلگرام ضد فیلتر و مورد تایید مارکت گوگل و اپ استور هستند؛ دلیل این امر فیلترشدن پیامرسان تلگرام در کشورمان ایران است. باید بدانید که پروکسی گرام کاملا رایگان بوده و یک تلگرام ضد فیلتر است و شما را به اجبار به گروه یا کانالی اضافه نمیکند؛ همچنین دسترسی اضافی از شما درخواست نخواهد کرد و اطلاعات شما را به سرقت نمیبرد. همچنین در بعضی اوقات تبلیغات جواب نمی دهند و آن بازخورد کافی را کانال نمی گیرد. به علت متن باز بودن (Open Source) پیام رسان تلگرام، دسترسی به کدها و API های آن برای همگان مقدور است؛ این امکان به برنامه نویسان اجازه میدهد با تغییر در سورس کدهای برنامه، اقدام به انتشار نسخه های غیررسمی از تلگرام مانند موبوگرام و تلگرام طلایی، حتی با قابلیت هایی فراتر از نسخه اصلی نمایند. 8. در این حالت تنظیمات مرورگر و برنامه های دیگر برهم نمیخورند و شما به راحتی میتوانید برنامه های داخلی را باز نمایید.


جدید – Page 7 – جدید 1400 1401


دانلود پروکسی برای تلگرام 


با استفاده از پروکسی سایت به شما اجازه ارسال و دریافت اطلاعات از/به سایت ها و سرورهای دیگر را می دهد. به طوری که شما با پرداخت مبلغی، میزان ممبری هم دریافت می کنید. البته که در این روش هم باید هزینه ای را پرداخت کنید، ولی در این روش اطمینان خواهید داشت که ممبر های کانال افزایش پیدا می کنند. در نظر داشته باشید که استفاده از پروکسی فقط مختص نسخه اصلی تلگرام یعنی Telegram می باشد. با استفاده این فیلتر شکن و پروکسی تلگرام کاملا رایگان به Telegram متصل شوید. برای دانلود تلگرام بدون فیلتر پروکسی گرام و آپدیت آن و دیگر برنامه های اندرویدی سایت تینروید را به خاطر بسپارید. پروکسی گرام مبتنی بر MTProto است و مردم را از طریق یک شبکه امن منحصر به فرد و توزیع شده در دیتاسنترهای سراسر جهان به سرورهای تلگرام متصل میکند؛ به همین دلیل در هر زمان که به تلگرام ضد فیلتر پروکسی گرام مراجعه کنید دیگر با پیام در حال اتصال مواجه نخواهید شد. پروکسی ضد فیلتر و پر سرعت. با توجه به گران بودن هزینه استفاده از اینترنت و محدود بودن پهنای باند ارتباطی برای ارسال و دریافت اطلاعات، معمولا نمیتوان به اطلاعات مورد نظر در زمان کم و با سرعت مطلوب دست یافت .

در روش هایی مانند تبلیغ کانال، تعداد ممبر هایی که قرار است به کانال شما اضافه شوند از قبل مشخص است. همان طور که در بالا به آن اشاره شد، اپلیکیشن تلگرام قابلیت اضافه کردن پروکسی و اتصال به آن را در داخل خود اپ فراهم کرده است. بعد از این که شما پروکسی های تلگرام را خریداری می کنید و اسپانسر آن ها می شوید، ممبر ها به طور خودکار به کانال شما اضافه می شوند. همان طور که می دانید در هر شبکه اجتماعی راه های زیادی برای افزایش دنبال کننده وجود دارد. فعال سازی پروکسی تلگرام دسکتاپ میتواند با دردسر کمتری شما را به یکی از محبوبترین پیامرسانها در ایران متصل کند. پس از آپدیت کردن این اپلیکیشن چه نسخه دسکتاپ و چه نسخه موبایلی، باید به بخش تنظیمات رفته و گزینه Data and Storage را کلیک کرده تا صفحه جدیدی باز شود. ممکن هست شما در گوشی خود پروکسی های زیادی داشته باشید و بخواهید از آنها در نسخه دسکتاپ هم استفاده کنید. در روش های دیگر هم می توانید به طور مثال ممبر به طور مستقیم بخرید؛ البته باید توجه داشته باشید که ممبر فیک به شما داده نشود.

تلگرام ضد فیلتر پروکسی گرام - Proxygram یکی دیگر از نسخه های غیررسمی، پیشرفته و بدون مشکل اتصال پیام رسان محبوب تلگرام است که توسط تیمی با همین نام توسعه پیدا کرده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. همچنین این را هم در نظر داشته باشید که هزینه این روش بسیار بیشتر است نسبت به دیگر روش های تبلیغ. به محض اینکه پروکسی شما غیرفعال شود یا از پروکسی دیگری استفاده بکنید آن کانال تبلیغاتی هم از تلگرام شما پاک می شود. پروکسی تلگرام چگونه کار میکند : پروکسی ها شکل های مختلفی دارند که مهمترین آنها به شکل پروکسی سرور یا پروکسی وبسایت هستند. به نوعی درکانال شما فعالیت واقعی دارند. ممبر هایی که از طریق خرید پروکسی در تلگرام وارد کانال شما می شوند، کاملا واقعی هستند. کاربرانی که از طریق پروکسی عضو کانال شما می شوند 100 درصد واقعی هستند و مانند شما یک کاربر فعال هستند. بعد از این که کانال خود را اسپانسر پروکسی می کنید، فرا تر از انتظار خود ممبر جذب خواهید کرد. توجه داشته باشید که خرید ممبر پروکسی تلگرام و استفاده از پروکسی ها، فقط در نسخه اصلی تلگرام امکان پذیر است.

منبع: blog.ir
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد