وب سایت فالووران

درباره موضوعات شبکه های اجتماعی

وب سایت فالووران

درباره موضوعات شبکه های اجتماعی

دانلود ویدیو اینستاگرام و ذخیره در گالری

نحوه بارگیری ویدئو | داستان | عکس از اینستاگرام؟


برای دانلود فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گالری روش های بسیاری وجود دارد که ما در این مقاله به ان اشاره میکنیم.
  • مرحله 1
    از وب سایت یا برنامه اینستاگرام ، پستی را که می خواهید بارگیری کنید انتخاب کنید و اگر از Instagram برای iPhone استفاده می کنید ، از بالا روی (⋯) کلیک کنید و (from) را کلیک کنید اگر از برنامه کاربردی برای Android استفاده می کنید ، سپس روی "کپی پیوند" کلیک کنید.
    مرحله 2
  • وب سایت رایگان بارگیری کننده Instagram را باز کنید ، سپس پیوند را در کادر پیست کنید و روی view کلیک کنید.

  • مرحله 3
    بارگیری فیلم | داستان | عکس | با کلیک بر روی نماد بارگیری ، در گالری (Android) یا بارگیری Safari (iPhone) ذخیره می شود.

چرا باید از Instagram Downloader استفاده کنید؟

  • دانلود کننده رایگان : برای بارگیری هر چیزی از اینستاگرام ، نیازی به پرداخت هیچ پنی نیست.
  • بارگیری ناشناس : شما نیازی به ورود به حساب اینستاگرام خود یا قرار دادن اطلاعات خصوصی ندارید.
  • Safe & Secure Downloader : ما تصاویر و فیلم هایی که در سرورهای خود بارگیری می شوند را نگه نمی داریم.
  • دانلود کننده داستان : ذخیره داستان Insta | برجسته رایگان ، سریع و با کیفیت بالا.
  • Video Downloader : فیلم ها با کیفیت بالا (کیفیت HD) بارگیری می شوند.
  • Photo Downloader : تصاویر در اندازه اصلی و بهترین کیفیت بارگیری می شوند.
  •  : شما می توانید عکس پروفایل Instagram (avatar) را به صورت مستقیم و در اندازه اصلی ذخیره کنید.
  • : هر چیزی را می توانید از حساب های خصوصی در Insta بارگیری کنید.
  • : می توانید قرص های Instagram را مستقیماً ذخیره کنید.

چگونه فیلم های اینستاگرام را در مجموعه ها ذخیره کنیم

می توانید پست های ویدئویی و حلقه های اینستاگرام را در برنامه در مجموعه های خود ذخیره کنید.

پست های ویدیویی اینستاگرام را ذخیره کنید

روی نماد پرچم در گوشه سمت راست پایین ویدیویی که می خواهید ذخیره کنید ضربه بزنید. با این کار پست ویدیو در یک پوشه پیش فرض مجموعه ذخیره می شود. 


منبع :وب سایت فالوران

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

اینستاگرام به کاربران اجازه نمی دهد ویدیو ، عکس و عکس پروفایل را در برنامه تلفن همراه خود بارگیری کنند ، حتی ما نمی توانیم با استفاده از برنامه رسمی پیش نمایش تصاویر نمایه را در اینستاگرام مشاهده کنیم. در اینجا نحوه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام آورده شده است.

برای بارگیری تصاویر نمایه اینستاگرام دو روش مختلف وجود دارد. یکی روش دستی و دیگری استفاده از برنامه های شخص ثالث است.

روش دستی

1. به نمایه اینستاگرام کاربر دیگر در برنامه تلفن همراه یا مرورگر دسک تاپ بروید.
2. روی نماد منوی سه نقطه ای کلیک کرده و "کپی کردن نمایه URL" را در برنامه تلفن همراه انتخاب کنید. در مرورگرهای دسک تاپ ، به سادگی URL نوار آدرس را کپی کنید.


.اکنون این URL را در فضای آدرس مرورگر وب مانند Chrome یا Mozilla Firefox قرار دهید.
4- در مرحله بعدی ، روی نمایه / DP شخص در اینستاگرام نگه دارید یا کلیک راست کنید . در گزینه new tab بر روی open کلیک کنید.
5. نوار آدرس را ویرایش کرده و پارامتر اندازه s150x150 ′ را از URL حذف کنید. برای کامپیوتر ، ممکن است "s320x320" را نشان دهد .

6. با URL اصلاح شده بروید و عکس پروفایل را در اندازه کامل مشاهده خواهید کرد.
7. بر روی تصویر کلیک راست کنید یا آن را نگه دارید و "بارگیری تصویر" را بارگیری کنید تا در دستگاه بارگیری شود.

منبع : سایت خدمات فالووران


پروکسی برای تلگرام در سال 2021

 برنامه پیام رسان معروف را که حدود 40 میلیون ایرانی از آن استفاده می کنند ، جلوگیری کنند ، تلویزیون دولتی روز دوشنبه گزارش داد.


این برنامه اواخر روز دوشنبه هنوز کار می کرد. هیچ توضیحی در مورد پروکسی برای تلگرام در این باره داده نشده است.این دادستان گفت که دادستان تهران دستور داد هر دو نسخه موبایل و دسک تاپ به گونه ای مسدود شوند که به کاربران اجازه نمی دهد محدودیت ها را با استفاده از یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) کنار بزنند.

ماه گذشته علا Alaالدین بروجردی ، رئیس کمیته امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ، گفت ایران به دلایل امنیت ملی تلگرام را مسدود می کند. از آن زمان ، بسیاری از کاربران وابسته به دولت به گزینه های محلی روی آورده اند.

این برنامه که به عنوان یک سرویس پیام رمزگذاری شده معرفی شده است ، توسط سازمان دهندگان اعتراضات ضد دولتی در دسامبر و ژانویه مورد استفاده قرار گرفت. در جریان تظاهرات حدود 25 نفر کشته و 5000 نفر دستگیر شدند که بزرگترین آنها از زمان انتخابات پس از بحث و جدال 2009 بود.

این برنامه در اعتراضات به طور موقت خاموش شد ، اما برخی از کاربران همچنان از طریق پروکسی ها و سرویس های VPN به آن دسترسی داشتند.

ایران وب سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر را مسدود کرده و سایرین را سانسور می کند. در حالی که مقامات ارشد دسترسی بی بند و باری به رسانه های اجتماعی دارند ، جوانان و شهروندان باهوش فن آوری ایران از سرورهای پروکسی یا راه حل های دیگر برای دور زدن کنترل ها استفاده می کنند.

مقامات ایرانی می گویند از تلگرام برای نشر اکاذیب و تحریک افکار عمومی استفاده شده است و همچنین توسط تروریست ها و عکاسان پورنو نیز استفاده شده است.

دولت گفته است که تلگرام و سایر برنامه های پیام رسان خارجی در صورت انتقال پایگاه داده خود به داخل کشور ، می توانند مجوز فعالیت خود را دریافت کنند. کارشناسان حریم خصوصی نگران هستند که به راحتی می تواند ارتباطات خصوصی کاربران را در معرض جاسوسی دولت قرار دهد.

منبع : فالوران

سئو اینستاگرام چیست؟

در نوامبر سال 2020 ، اینستاگرام به روزرسانی قابل توجهی در قابلیت جستجوی خود انجام داد. به جای اینکه فقط بتوانید پروفایل ها ، هشتگ ها و مکان ها را جستجو کنید ، اکنون می توانید کلمات کلیدی عمومی را جستجو کنید و همه پست هایی را که شامل آن کلمات خروجی هستند نشان می دهد. 

این به معنای دو چیز است: اول اینکه الگوریتم اینستاگرام تغییر کرده است. مورد دوم اینکه سئو اینستاگرام باید بخشی از استراتژی بازاریابی شما باشد.

همه ما از نظر SEO برای گوگل آشنا هستیم ، اما باید به یاد داشته باشیم که شبکه های اجتماعی از توابع جستجوی گسترده ای نیز استفاده می کنند! و با استفاده از این قابلیت جستجوی گسترده در اینستاگرام ، بهینه سازی نمایه و پست های شما برای جستجوی Insta راهی عالی برای رشد دسترسی شما به رقابت شماست.

در این راهنما ، ما قصد داریم دقیقاً توضیح دهیم که SEO Instagram چیست ، چرا مهم است و سپس پنج مرحله برای بهینه سازی حساب کاربری خود برای جستجو ارائه می دهیم. آنها عبارتند از:

  1. کلمات کلیدی خود را شناسایی کنید
  2. KPI های خود را شناسایی کنید
  3. بیوگرافی خود را بهینه کنید
  4. توصیفات پست خود را بهینه کنید (زیرنویس ها ، هشتگ ها)
  5. متن alt را اضافه کنید

سئو اینستاگرام چیست؟

سئو اینستاگرام فرآیند بهینه سازی محتوای شما به منظور رتبه بندی نمایه شما در نتایج جستجوی اینستاگرام است. و اگرچه ممکن است همان جذابیت پخش جریانی مستقیم یا تبلیغات چرخ فلک را نداشته باشد ، اما به اندازه هر چیز دیگری شایسته وقت شماست. با پیروی از بهترین روشهای جستجوگرها در اینستاگرام - که به زودی در مورد آنها بحث خواهیم کرد - احتمال کشف شدن توسط کاربرانی که در جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با تجارت شما هستند را بهبود می بخشید . این یعنی بازدید بیشتر ، 

منبع: سایت فالووران

نکات مهم در گرفتن لایو اینستاگرام

آیا می‌خواهید یک لایو اینستاگرام جذاب بگیرید، اما نمی‌دانید چگونه بیننده بیشتری جذب کنید یا از چه فناوری استفاده کنید؟ پس با ما همراه شوید نکات مهم گرفتن لایو اینستاگرام را بیاموزید. در حال حاضر میدانید که برای ‍‍پیشرفت در هر کسب و کاری باید در شبکه های اجتماعی حضور فعالی داشته باشید تا بتوانبد ارتباط بیشتری با کاربران برقرار کنید و از طریق شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام مشتریان جدید جذب کنید. محبوب‌ترین کانال‌های رسانه‌های اجتماعی یعنی فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر و لینکدین به‌طور مداوم ویژگی‌های جدیدی را به کاربران و مشاغل ارائه می‌دهند تا به تعامل بیشتر آنها با فالووران خود کمک کنند. نکات مهم گرفتن لایو اینستاگرام فیس‌بوک جزو اولین سیستم‌عامل‌هایی بود که ویدیوی لایو یا زنده را روی سیستم‌عامل خود راه اندازی کرد. یک نظرسنجی در Livestream نشان داد 80٪ مردم ترجیح می‌دهند یک ویدئوی لایو را از یک شبکه احتماعی تماشا کنند تا اینکه یک مقاله از وبلاگ را بخوانند، و 82٪ ویدیوی لایو را بر پست‌های اجتماعی ترجیح می‌دهند. درنهایت نظرسنجی نتیجه می‌گیرد، ویدئوی لایو نسبت به سایر محتواهای برندها جذاب‌تر است. در دو سال گذشته، شیکه احتماعی اینستاگرام نیز لایو اینستاگرام را راه‌اندازی کرد. تا علاوه بر جذب مخاطبان بیشتر صاحبان پیج های اینستاگرامی بتوانند تعامل بیشتری با مخاطبان خود داشته باشند. بیایید در مورد اینکه چرا کسب و کار شما باید از ویدئوهای لایو به‌عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود استفاده کند و اینکه استفاده از لایو اینستاگرام برای کسب و کار شما چه مزایای مهمی و خوبی دارد باید به نکات مهم آن که در ادامه برای شما بازگو می کنیم توحه نمایید. نکات مهم گرفتن لایو اینستاگرام

چرا باید از لایو اینستاگرام استفاده کنیم؟

یکی از سریع‌ترین راه‌های ایجاد ارتباط با طرفداران اینستاگرام شما از طریق ویدئوی زنده است. لایو اینستاگرام فرصتی را به بینندگان می‌دهد تا با شما ارتباط برقرار کنند، به سؤالاتشان در زمان واقعی پاسخ داده شود و در تجربیات شما شریک شوند. اینستاگرام یکی از پلتفرم‌های آنلاین با ارزش و جذاب را برای مخاطبین دارد زیرا:
  • میانگین زمانی که ​​کاربر به‌صورت روزانه میان محتواهای اینستاگرام مصرف می‌کند، 53 دقیقه است.
  • از هر پنج استوری ارسال شده توسط مشاغل در اینستاگرام یکی از آنها دایرکت دریافت می‌کند.
  • 83٪ از کاربران اینستاگرام محصولات یا خدمات جدید را روی این سیستم‌عامل کشف می‌کنند.
وقتی در اینستاگرام لایو می‌گیرید، لایو شما تا زمانی که شما در حال لایو گرفتن هستید، در جلوی صف استوری های اینستاگرام قرار می‌گیرد. و قابلیت بازدید و اولویت ارزشمندی را توسط فالووران شما به شما ارائه می‌دهد. لایو اینستاگرام پخش دوباره لایو اینستاگرام از پخش مجدد استوری شما جدا می‌شود. بنابراین وقتی کاربر برای دیدن استوری شما می‌رود، می‌تواند ویدئوهای لایو قدیمی شما را راحت‌تر پیدا کند. این قابلیت همچنین در مورد هایلایت استوری اینستاگرام نیز اعمال می‌شود. در پی اهمیت رعایت فاصله اجتماعی در ایام شیوع کرونا، حتی شخصیت‌های معروف نیز برای ایجاد محتوا، لایو اینستاگرام را انتخاب می‌کنند. مثالی از Oprah را که از ویژگی مصاحبه دونفره لایو برای انجام یک بخش آشپزی با سرآشپز مشهور جیمی الیور استفاده کرده است مشاهده می‌کنید: لایو اینستاگرام دونفره این احتمال وجود دارد که مخاطب شما از Oprah کمتر باشد، بنابراین شما به یک برنامه برای افزایش حداکثر تعامل نیاز دارید. درحالی‌که جادوی لایو اینستاگرام این است که می‌توانید با لمس یک دکمه از هرجایی لایو بگیرید، به خاطر داشته باشید که درصد قابل‌توجهی از کل بینندگان شما پخش مجدد لایو را به تماشای پخش مستقیم لایو ترجیح می‌دهند. بنابراین پخش مجدد ویدئوی لایو خود را به‌عنوان بخشی از محتوای ویدیویی خود در نظر بگیرید. حتماً می‌دانید که تماشای همزمان پست در اینستاگرام با دوستان قابلیت Co-watching نامیده می‌شود و با لایو اینستاگرام متفاوت است. حال بیایید ببینیم که چگونه یک لایو موفق را برنامه‌ریزی و اجرا کنیم.

نکات مهم در لایو اینستاگرام

بسیاری از مردم از لایو اینستاگرام استفاده نمی کتتد و این هم دلایل خودش را دارد چون لایو اینستاگرام به صورت آنلاین و زنده پخش میشود به دلیل ترس از خوب عمل نکردن در لایو اکثر مخاطیان از این قابلیت اینستاگرام استقاده نمیکنند. برخی از افراد با این شرایط به‌راحتی کنار می‌آیند، اما این موقعیت برای برخی از ما آسان نیست. بااین‌حال، اجازه ندهید که ترس از صحبت کردن به‌صورت زنده، شما را از به دست آوردن روابط جدید باز دارد! در ادامه نکات موثری را ذکر می‌کنیم که به سهولت روند گرفتن لایو اینستاگرام خوب کمک می‌کند: شماره 1: برای ویدیو اینستاگرام خود برنامه‌ریزی کنید درحالی‌که مهم است که هنگام لایو خودتان باشید و اصالت برند خود را حفظ کنید، اما نمی‌خواهید به جایی برسید که از خودتان سؤال کنید "حالا چی؟" با تمرکز روی سؤالات زیر، ساختار اصلی نحوه اجرای لایو اینستاگرام خود را برنامه‌ریزی کنید:
  • با این فیلم چه کسی را هدف قرار می‌دهید؟ چه کسی در این فیلم حضور خواهد داشت؟
  • چه چیزی را فیلمبرداری می‌کنید؟
  • چه موقع لایو شما شروع می‌شود؟ چه زمانی تمام خواهد شد؟
  • این ویدئو کجا برگزار خواهد شد؟
  • چرا این لایو را می‌گیرید؟
  • مشتریان بالقوه شما چگونه از این لایو سود خواهند برد؟
نکات مهم گرفتن لایو اینستاگرام: برای لایو خود برنامه‌ریزی کنید بنابراین برنامه‌ریزی کنید و در مورد اینکه چه اطلاعاتی را می‌خواهید به اشتراک بگذارید، چه سؤالاتی یا کامنت هایی را ممکن است دریافت کنید و پاسخ‌های احتمالی برای آن سؤالات را فکر کنید. شماره 2: نکاتی برای بهبود پخش ویدیوی لایو اینستاگرام با برنامه‌ریزی، می‌توانید فرصت‌های بیشتری را برای تعامل هنگام پخش لایو اینستاگرام خود به دست آورید. برای گرفتن یک فیلم لایو اینستاگرام عالی، نکات زیر را امتحان کنید.  

1) یک حساب کاربری تمرینی درست کنید

اگر تا به حال لایو در اینستاگرام نگرفته‌اید، ممکن است به‌محض اینکه دکمه Go Live را لمس کنید، خودتان را وحشت‌زده یا مضطرب بیابید. اگر اینگونه هستید، یک راه‌حل عالی، ایجاد یک حساب کاربری اینستاگرام ساختگی است. این حساب جایگزین به شما امکان می‌دهد تا آنجا که می‌خواهید تمرین کنید. و تنظیمات روشنایی یا صدا را تا زمانی که از محصول نهایی خود راضی شوید عوض کنید. با پایان یافتن ویدئوی لایو، با ضربه زدن بر روی دکمه دانلود در گوشه بالا سمت چپ، ویدئوی تمرینی خود را ذخیره کنید. اما اگر فراموش کردید که لایو خود را دانلود کنید، برای یافتن راهکار برای ذخیره آن به مقاله دانلود لایو اینستاگرام مراجعه نمایید. نکات مهم گرفتن لایو اینستاگرام: یک حساب کاربری تمرینی درست کنید

2) تلفن همراه خود را برای لایو اینستاگرام آماده کنید

به یاد داشته باشید که موبایل خود را برای هرگونه پخش زنده‌ای که از طریق تلفن همراه خود انجام می‌دهید، در حالت Do Not Disturb قرار دهید. اگر یک تماس تلفنی را هنگام لایو خود دریافت کنید، پخش لایو شما قطع می‌شود و به‌احتمال‌زیاد فالووران خود را از دست خواهید داد. فراموش نکنید که تلفن همراه خود را بر روی یک سطح ثابت قرار دهید. یا اگر در جریان پخش لایو با موبایل خود در حال حرکت هستید، به دنبال یک سه پایه ساده گوشی باشید. هنگام ضبط با تلفن همراه خود، یک سه پایه لرزش تصویر را تا 50٪ یا حتی بیشتر کاهش می‌دهد. نکات مهم گرفتن لایو اینستاگرام: تلفن همراه خود را برای لایو اینستاگرام آماده کنید

3) با قابلیت‌های ویدیو اینستاگرام پیش از شروع آشنا شوید

به‌محض اینکه شروع به گرفتن لایو اینستاگرام می‌کنید، قطعاً کاری که نمی‌خواهید انجام دهید این است که با اصطلاحات فنی ناشناس سروکار داشته باشید یا با دکمه‌های ناآشنا خرابکاری کنید. با اجزای مختلف رابط کاربری لایو اینستاگرام آشنا شوید. به‌عنوان‌مثال، شما ممکن است بخواهید یک اسلاید یا یک ارائه را آماده کنید و حین فیلمبرداری با استفاده از دکمه سلفی دوربین بین ارائه و چهره خود حرکت کنید. با تمرین برای این انتقال، روان‌تر خواهید شد. اگر از ویدیوی لایو خود برای هدایت ترافیک به جایی دیگر استفاده می‌کنید، لینک را در پروفایل خود آماده کنید. تا کاربران بتوانند به آن لینک هدایت شوند درحالی‌که هنوز در پلتفرم اینستاگرام هستند. حتما بخوانید: قرار دادن لینک در بیوی اینستاگرام نکات مهم گرفتن لایو اینستاگرام: با قابلیت‌های لایو پیش از شروع آشنا شوید لایو دونفره اینستاگرام به‌طور فزاینده‌ای محبوب شده است. اگر تصمیم دارید لایو دونفره بگیرید، به یاد داشته باشید که باید ابتدا یک لایو برگزار کنید و سپس میهمان خود را بیننده ویدیوی لایو خود کنید. از آنجا، می‌توانید آنها را دعوت کنید تا به لایو شما بپیوندند.

4) فناوری خود را بهبود بخشید

در اینجا چند روش برای ارتقاء فناوری شما برای بهبود پخش لایو اینستاگرام شما ارائه شده است.
  • اتصال به اینترنت خود را تقویت کنید
در هر کجا که هستید از اتصال قوی اینترنت خود مطمئن شوید. نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که ویدیوی لایو اینستاگرام می‌تواند باتری دستگاه شما را به‌سرعت تخلیه کند. اگر می‌خواهید یک لایو طولانی‌تر انجام دهید، یک دانگل را در نظر بگیرید که امکان اتصال لایتنینگ به اترنت و اتصال به منبع قدرت را فراهم می‌کند. حتی می‌توانید از پاور بانک استفاده کنید. نکات مهم گرفتن لایو اینستاگرام: اتصال به اینترنت خود را تقویت کنید  
  • از یک میکروفون هنگام لایو اینستاگرام استفاده کنید

به‌طورمعمول، در طول ویدئوی لایو اینستاگرام، دستگاه شما به‌عنوان میکروفون شما عمل می‌کند. اما اگر بخواهید در طول پخش خود حرکت کنید یا چیزی را از مسافت دور یا در یک منطقه پر سروصدا نشان دهید، آنگاه چه می‌شود؟ شاید شما یک معلم یوگا باشید که می‌خواهد بازدیدکنندگان را آموزش دهد اما درعین‌حال کلاس را نیز نشان می‌دهد. از آنجا که باید از نظر جسمی چند متر از دستگاه خود فاصله داشته باشید، یک میکروفون بی‌سیم می‌تواند یک راه‌حل عالی باشد. اگر قصد دارید به‌طور مرتب ویدئوهای لایو، محتوای ویدیویی یا مصاحبه انجام دهید، یک میکروفون بی‌سیم باکیفیت، صدای شما را بهبود می‌بخشد. این راه‌اندازی می‌تواند لحظه‌ای طول بکشد، اما اگر در اینستاگرام به دنبال جذب مخاطب و فروش در کسب‌وکار خود هستید، سریع به آن عادت خواهید کرد. در ضمن عاشق آزادی خواهید شد که میکروفون بی‌سیم به شما ارائه می‌دهد. نکات مهم گرفتن لایو اینستاگرام: از یک میکروفون هنگام لایو اینستاگرام استفاده کنید آیا می دانید چگونه لایو فوتو آیفون را در استوری یا پست اینستاگرام ارسال کنید؟

شماره 3: انگیزه ‌ایجاد کنید تا افراد را ترغیب کنید در لایو اینستاگرام شما شرکت کنند

یک عمل ناخوشایند که هر بازاریاب باید بر آن غلبه کند به تعویق انداختن است. چرا مردم باید اکنون خود را نشان دهند و ویدئوی شما را تماشا کنند به جای اینکه بعداً آن را تماشا کنند؟ این اصل در مورد کمپین‌های ویدیویی لایو نیز صدق می‌کند. گیمیفیکیشن (بازی‌سازی) و تعامل زنده می‌تواند بازدیدکنندگان را ترغیب کند که به‌جای به تعویق انداختن، تماشا و تعامل را ادامه دهند. چند روش برای تقویت فوری پخش لایو اینستاگرام شما وجود دارد که عبارتند از:
  • لایو پرسش و پاسخ اینستاگرام. اگر متخصص موضوعی خاص هستید و بازدیدکنندگان می‌توانند به‌صورت آزادانه از شما سؤال کنند، این ممکن است دلیل کافی برای مشارکت در لایو شما به‌جای دیدن محتوای ضبط‌شده باشد که اجازه گفتگو نمی‌دهد.
  • محدودیت. در نظر بگیرید یک پیشنهاد یا دعوت را ایجاد کنید که تعداد محدودی شرکت‌کننده داشته باشد. می‌توانید به پنج نفر اول که به دایرکت شما پیام ارسال می‌کنند کمک کنید. یا یک کد تخفیف را برای تعداد محدودی از کاربرهای موجود ایجاد کنید.
  • محرک‌های گذرا. محدودیت را می‌توان در یک بازه زمانی نیز ایجاد کرد. به مردم انگیزه‌ای بدهید که برای انجام آن مهلت کمی دارند. این گزینه به‌احتمال‌زیاد تعداد زیادی از تماشاگران شما را ترغیب به شرکت در لایو اینستاگرام شما به‌جای تماشای پخش مجدد آن می‌کند.
نکات مهم گرفتن لایو اینستاگرام: انگیزه ‌ایجاد کنید تا افراد را ترغیب کنید در لایو اینستاگرام شما شرکت کنند

اعلان اینستاگرام در هنگام گرفتن لایو

هنگامی‌که لایو می‌گیرید، پیامی را مشاهده می‌کنید که اعلام می‌کند اینستاگرام به فالووران شما می‌گوید که یک ویدئوی لایو را شروع کرده‌اید. به یاد داشته باشید که در این مدت هنوز زنده هستید و ضبط می‌شوید. به‌جای انتظار برای بینندگان قبل از شروع ارائه خود، طبق برنامه ریخته شده پیش بروید. و در صورت لزوم به کامنت بیننده پاسخ دهید. اطمینان حاصل کنید که برخی از اصول اولیه را ذکر کنید تا مخاطبان شما گیج نشوند. بهتر است روی پاسخگویی خود به کامنت های اینستاگرام کار کنید. از افراد دعوت کنید تا درباره آرامش، علاقه و یا تجربه خود در مورد موضوعات خاص کامنت بگذارند. این امر اجازه می‌دهد تا تماشاگران لایو به شما بازخورد دهند و در واقع تجربه‌ای را با شما بسازند. برنامه‌ریزی کنید تا به‌طور متناوب به کامنت ها در طول ویدئوی زنده خود پاسخ دهید. هنگامی‌که به بینندگان نشان دادید که نظرات آنها می‌تواند بر جهت لایو تأثیر بگذارد، آنها علاقه‌مند خواهند شد. برای پاسخ به سؤالاتی که پرسیده می‌شود زمان بگذارید. اما اگر تعامل یا بیننده اولیه را نمی‌بینید ادامه دهید. به یاد داشته باشید که بسیاری از افراد لایو شما را تماشا خواهند کرد و یا از پخش مجدد لایو شما استفاده می‌کنند. بنابراین اجازه ندهید که مشارکت کم در لایو، شما را دلسرد کند. نکات مهم گرفتن لایو اینستاگرام: انگیزه ‌ایجاد کنید تا افراد را ترغیب کنید در لایو اینستاگرام شما شرکت کنند

شماره 4: قبل از شروع لایو اینستاگرام، آن را تبلیغ کنید

اگر می‌خواهید آگاهی و بازدید ویدیوی لایو اینستاگرام خود را به حداکثر برسانید، تبلیغ قبل از پخش لایو را فراموش نکنید. از پست‌های خود برای نمایش هدف پخش ویدیوی لایو آینده خود و همچنین نتایج و مزایای آن استفاده کنید. برای ایجاد آگاهی درباره ویدیوی لایو آینده خود، در استوری های اینستاگرام درباره آن توضیح دهید. به کاربران بگویید چه موقع لایو شما شروع می‌شود، چه کاری انجام می‌دهید و اینکه احتمالاً سرگرم‌کننده نیز هست. اگر این یک رویداد بزرگتر، مانند راه‌اندازی یک محصول است، با ارسال استوری های مختلف و یا محتوای فید چند روز پیش از لایو، انتظار برای آن را ایجاد کنید. هرچه همهمه بیشتری ایجاد کنید، بیننده بیشتری خواهید داشت که به‌طور بالقوه می‌توانید آنها را جذب کنید. نکات مهم گرفتن لایو اینستاگرام: قبل از شروع لایو اینستاگرام، آن را تبلیغ کنید

شماره 5: ویدیو های اینستاگرام را خودمانی برگزار کنید

لایو اینستاگرام مکان بسیار خوبی برای نمایش شخصیت شما می‌باشد. هیچ‌کس انتظار ندارد که شما کامل باشید! بنابراین، سعی کنید مثل هنگامی‌که با یک دوست صحبت می‌کنید در لایو صحبت کنید. سعی نکنید چیزی باشید که نیستید. لایو راهی عالی برای نشان دادن اصالت در شرکت شما است. در مورد چیزهایی که در آن متخصص هستید، به آن اشتیاق دارید یا به نظر شما جالب می‌آید صحبت کنید. وقتی در مورد چیزی صحبت می‌کنید که می‌فهمید و به آن اهمیت می‌دهید، گفتگو عالی پیش خواهد رفت. نکات مهم گرفتن لایو اینستاگرام: لایو را خودمانی برگزار کنید  

شماره 6: تفریح کنید

اگر با ذهنیت درست وارد شوید، لایوهای اینستاگرام کاملاً سرگرم‌کننده هستند! ولی باید این مورد مهم را هم در نظر داشته باشید که علاوه بر سرگرم بودن شما میتوانید با استفاده از این قابلیت کارهای جداب و حتی کسب درآمد نیز داشته باشید. اما واقعاً، چه کسی اهمیت می‌دهد که شما در ویدیو های آنلاین خود تپق بزنید یا بعضی از کلمات را اشتباه تلفظ کنید؟ هیچ‌کس! چرا که این یک صحبت زنده با کاربران به یاد هیچکدام نمانده باشد. یکی از نکات موثر گرفتن ویدیو های اینستاگرام این است که بخندید و اوقات خوبی داشته باشید. و مکالمه‌ای فعال و پیشرو با مخاطبی که به لایو پیوسته داشته باشید! با برخی از ویژگی‌ها شلوغ‌کاری کنید و از مردم بازخورد بگیرید. اگر خرابکاری کردید، شوخی کنید و بخندید. فراموش نکنید که واقعی باشید. نکات مهم گرفتن لایو اینستاگرام: تفریح کنید

شماره 7: ویدئوی لایو اینستاگرام خود را در هایلایت و استوری های بعدی مجدداً پخش کنید

هنگامی‌که ویدیوی خود را با موفقیت به پایان رسانید، ترافیک آینده را به لایو خود هدایت کنید. اگر لایو شما شامل مواردی است که می‌تواند کاربران آینده را فراتر از پخش مجدد 24 ساعته لایو در استوری بهره‌مند کند، ویدیوی زنده خود را به یک هایلایت جدید یا موجود بیفزایید. می‌توانید با زدن بر سه نقطه در گوشه پایین سمت راست صفحه و انتخاب گزینه Copy Highlight Link، لینک هر استوری را بیابید. لینک هایلایت را ذخیره کنید و از آن برای سایر متودهای بازاریابی خود مانند لیست ایمیل یا سیستم‌عامل‌های دیگر استفاده کنید. نکات مهم گرفتن لایو اینستاگرام: پخش مجدد ویدئوی لایو اینستاگرام خود در هایلایت و استوری های بعدی اگر به دنبال لایو در شبکه های اجتماعی دیگر نیز هستید، مقاله دوئت کردن در برنامه لایکی را نیز مطالعه کنید.

سخن پایانی

لایو اینستاگرام به‌طور فزاینده‌ای در حال محبوب شدن است. اما بسیاری از لایوها واکنشی نامناسب نشان می‌دهند یا فرصت‌هایی را برای تعامل مؤثر با فالووران ندارند. با استفاده از نکات ذکرشده، برنامه‌ای را برای گرفتن لایو اینستاگرام خود ترتیب دهید. تا ویدیوی زنده را در استراتژی تجارت خود پیاده‌سازی کنید و با مخاطبان خود به‌طور مؤثر ارتباط برقرار کنید.