وب سایت فالووران

درباره موضوعات شبکه های اجتماعی

وب سایت فالووران

درباره موضوعات شبکه های اجتماعی

نوشتن پست جذاب اینستاگرام

3. از هشتگ های مخصوص صنعت استفاده کنید

شما دنبال کننده هایی را می خواهید که به کاری که پیشنهاد می دهید علاقه مند باشند. در درجه اول استفاده از اصطلاحاتی که مختص صنعت شما نیست ، باعث می شود تعداد کمی دنبال کننده داشته باشید. در این صورت ، شما باید از هشتگ هایی در پست های خود استفاده کنید که مخاطبان مورد نظر شما به طور خاص در حال مرور آنها هستند.


هرچه بیشتر مشخص باشید ، افرادی که جذب آنها می شوید بیشتر علاقه مند می شوند و احتمال اینکه آنها فالوور شوند بیشتر است. اینجا علاوه بر این ، استفاده از برچسب های دقیق تر ، تعداد رقبایی را که برای دنبال کردن همان افراد مورد نظر شما رقابت می کنند ، کاهش می دهد. در نتیجه ، یافتن حساب های شما آسان تر و پیگیری آنها آسان تر خواهد بود.


4- خسته کننده نباشید.

وقتی صحبت از ایده های زیرنویس اینستاگرام می شود ، باید فراتر از هشتگ های یک کلمه ای و واضح نگاه کنید. مطمئناً شما نیز می خواهید از آن ها استفاده کنید ، اما آن را مخلوط کرده و از هشتگ ها برای بیان بخشی از داستان خود استفاده کنید. بامزه ، کنایه آمیز یا ظالمانه باشید-فقط خسته کننده نباشید. شرکت فضایی مشارکتی WeWork در این زمینه عالی است و آنها ترکیبی سرگرم کننده از محتوای اینستاگرام را نیز شامل می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد