وب سایت فالووران

درباره موضوعات شبکه های اجتماعی

وب سایت فالووران

درباره موضوعات شبکه های اجتماعی

تنظیمات ساعت در استوری اینستاگرام

پیوندهای داستان اینستاگرام یک ابزار فوق العاده ارزشمند برای تبدیل فالوورهای تغییر زمان استوری اینستاگرام  به مشتریان پولی هستند. به جای این که بیننده را راهنمایی کنید تا "پیوند موجود در بیوگرافی" را بررسی کند (زیرا صادق باشیم ، همه نمی توانند از این کار ناراحت شوند) به شما این امکان را می دهد که آنها را با یک حرکت کشیدن ساده به وب سایت خود هدایت کنید. این امر در هدایت ترافیک اینستاگرام به وب سایت نام تجاری شما ، آخرین پست وبلاگ شما ، یک مورد فروش یا حتی رایگان بسیار مفید است!


چه کسی می تواند از پیوندهای استوری اینستاگرام استفاده کند؟

در حال حاضر ، تنها نقطه ضعف ویژگی کش رفتن به بالا در اینستاگرام این است که به حسابهای تأیید شده یا حسابهای تجاری با بیش از 10 هزار دنبال کننده محدود می شود (اگر هنوز کاملاً به آنجا نرسیده اید ، توصیه می کنیم این راهنما را برای شکستن اولین 10K خود بدون هزینه مطالعه کنید. یک سنت)


بنابراین ، اگر شما به اندازه کافی خوش شانس هستید که این ویژگی را داشته باشید ، توصیه می کنیم چند دقیقه وقت بگذارید و نحوه استفاده از این ویژگی جادویی را یاد بگیرید. با این وجود ، حتی اگر در باشگاه 10K نیستید ، ما همچنین راه حل های مفیدی را برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید همچنان از این ویژگی استفاده کنید - بنابراین به خواندن ادامه دهید!


چگونه می توانید پیوندهای کشویی اینستاگرام را به استوری خود اضافه کنید

بنابراین ، چگونه پیوندهای داستان Instagram را اضافه می کنید؟ مراحل سریع زیر را بررسی کنید ، یا در صورت تمایل به جزئیات بیشتر به پیمایش ادامه دهید.


1. برای شروع استوری اینستاگرام خود روی نماد دوربین ضربه بزنید


2. روی نماد قفل زنجیره ای کلیک کنید


3. دعوت به عمل را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید


4. به داستان و پست خود بازگردید!


 




نحوه اضافه کردن پیوند به استوری اینستاگرام

مرحله 1 کش رفتن استوری اینستاگرام: روی نماد دوربین ضربه بزنید تا استوری اینستاگرام خود را شروع کنید

در فید اصلی اینستاگرام خود ، روی نماد دوربین در قسمت بالا سمت چپ ضربه بزنید تا استوری اینستاگرام خود را شروع کنید. این درست در بالای کلمه Stories قرار دارد.


هنگامی که نماد دوربین را باز کردید ، می توانید از آنجا عکس ، فیلم یا بومرنگ بگیرید.


همچنین می توانید به سمت بالا بکشید و به کتابخانه خود دسترسی پیدا کرده و هرگونه عکس یا ویدیویی را که در 24 ساعت گذشته گرفته شده ارسال کنید (یا اگر از 24 ساعت گذشته است ، از صفحه عکس بگیرید تا در بالای صفحه دوربین قرار گیرد! )


مرحله 2 کش رفتن استوری اینستاگرام: روی نماد قفل زنجیره ای کلیک کنید

به یاد داشته باشید ، نماد زنجیره ای که می توانید پیوندها را در آن اضافه کنید تنها در صورتی ظاهر می شود که یک حساب تأیید شده داشته باشید یا اگر یک نمایه تجاری دارید که بیش از 10 هزار دنبال کننده دارد.


با ضربه زدن روی نماد زنجیره ، پنجره جدیدی ظاهر می شود که می توانید آدرس اینترنتی خود را وارد کنید.


بعد از اینکه پیوند خود را با موفقیت وارد کردید ، حتماً روی گزینه انجام شده یا علامت سبز رنگ ضربه بزنید.


اگر می خواهید کلیک های پیوند خود را ردیابی کنید ، توصیه می کنیم از bit.ly (یا هر شکل دیگری از URL های قابل پیگیری!) برای ردیابی آمار خود استفاده کنید. پس از اتمام این فرآیند ، شما به داستانی که ایجاد کرده اید بازگردانده می شوید و نماد زنجیره اکنون برجسته می شود.


 تنظیمات زمان استوری اینستاگرام

بیش از 2 میلیون مارک در حال حاضر از ابزار ایجاد ، زمان بندی و انتشار همه جانبه ما برای پست ها و داستانها استفاده می کنند!


بیشتر بدانید

 


مرحله 3 کش رفتن استوری اینستاگرام: پیوند استوری اینستاگرام خود را به اقدام اضافه کنید

قبل از ضربه زدن روی نماد "افزودن داستان خود" ، مطمئن شوید که ابتدا داستان خود را ویرایش کرده و یک فراخوان برای اقدام اضافه کنید.


اگر پیوند قابل کلیک را به یک عکس اضافه کرده اید ، قبل از ظاهر شدن داستان بعدی ، یک ثانیه روی صفحه قابل مشاهده خواهد بود ، بنابراین حتماً به مخاطبان خود یادآوری کنید که برای کلیک روی پیوند ، انگشت خود را به سمت بالا بکشید.


چگونه این کار را انجام می دهید؟

حتی اگر یک علامت "بیشتر ببینید" در پایین داستان شما ظاهر می شود ، باز هم افراد باید روی آن کلیک کنند. س


در اینجا چند مثال وجود دارد: "برای موارد بیشتر انگشت خود را به بالا بکشید" ، "برای خرید به بالا بکشید" ، "اینجا بیشتر ببینید!" یا همیشه می توانید فلش هایی را بکشید که نشان می دهد کجا باید به سمت بالا بکشید!



اکنون می توانید محتوا را به داستان خود اضافه کنید.


نحوه افزودن دعوت به عمل به استوری های اینستاگرام خود

در اینجا نحوه استفاده برخی از دوستداران ما از پیوندهای استوری اینستاگرام به روش خلاقانه آمده است:

منبع: blog.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد