وب سایت فالووران

درباره موضوعات شبکه های اجتماعی

وب سایت فالووران

درباره موضوعات شبکه های اجتماعی

برگرداندن اکانت حذف شده اینستاگرام

امروز دراین مقاله به شما خواهیم گفت که برای چگونه پیج اینستاگرام خود را برگردانیم. سایت بازگردانی پیج اینستاگرام وجود دارد که میتوانید از آن استفاده کنید

3. اگر هیچ عکس شخصی در اکانت شما نیست این گزینه را بزنید . و علاوه بر این ها گزینه هایی وجود دارد که باید اون ها رو متناسب با پیجمون انتخاب کنیم . در قسمت بعد گزینه Personal Account With Photo of Me را بزنید. 2. اگر در اکانت شما عکس شخصیتان بود این گزینه را بزنید . 5. این مراحل را 2 بار در روز انجام دهید و منتظر پیغام فعالسازی مجدد حساب کاربریتان از طریق ایمیل بمانید. 5. بعد از این اتفاق مجددا باید منتظر ایمیل از طرف فیسبوک باشید تا کدی را براش شما ارسال کند و شما یک عکس از خود با یک برگه کاغد شامل آن کد، نام خود و یوزرنیم حساب کاربری گرفته و در جواب آن ایمیل ارسال کنید. مطمئنا استفاده از این روش برای انتخاب پسورد میتواند شانس هک شدن اکانت اینستاگرام شما را تا چندین برابر افزایش دهد. از این روش میشه کسب درآمد داشت ؟


بازیابی پیج اینستاگرام

 از روز اول تا به حال در پیج شما وجود داشته را بصورت فایل دانلود و ذخیره کنید ، این کار حکم بازیابی اطلاعات شما را نیز دارد و میتوانید اطلاعاتی که از پیج شما پاک شده است را بازیابی و خاطرات خود را زنده کنید. مدت زمان بازگشت حساب کاربری برای بعضیها 3 روز و برای برخی تا 20 روز هم طول میکشد. مطمئناً تا به حال برای شما هم پیش آمده که رمز اینستاگرامتان را فراموش کرده و آن را به یاد نیاورید. بازگردانی پیج هک شده اینستاگرام - بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام - بازیابی پیج های هک شده اینستاگرام - تو این آموزش یاد می گیریم چطوری یک پیجی که بهش نقود شده رو بازگردانی کنیم، امیدوارم از این آموزش لذت ببرید. امیدواریم که این آموزش به شما کمک کافی را کرده باشد. 2. در این مرحله اگر از شما خواسته شده تا فایلی را آپلود کنید، آن را نادیده بگیرید. برای این کار هم مواردی زیادی هست که میتونیم اعمال کنیم تا پیجتون بازیابی بشه. 3. با پر کردن این صفحه درخواست شما ثبت میشود و اینستاگرام به زودی ایمیلی برای شما ارسال خواهد کرد. به این صورت که اگر روی ایمیل تپ کنم ، برای ایمیلی که قبلا در اکانت اینستاگرامم ذخیره کرده بودم یک ایمیل برای بازیابی پیج ارسال خواهد شد که بعد میتوانیم وارد اکانت خودمان شویم . 

آموزش برگرداندن اکانت اینستاگرام حذف شده بدون ایمیل | خدمات ناوک

برگرداندن اکانت اینستاگرام

در این مرحله در صورت بیزینسی بودن اکانت، از شما خواسته میشود تا از مدارک موجود عکس گرفته و آن را ارسال کنید. ارسال محتوای خشونت آمیز: حالا میخواد انتشار تصاویر خبری باشه یا انتشار خط خطی کردن دست خودتون باشه یا اذیت و آزار حیوانات باشه یا هر مورد دیگه. چون اگر اینطور باشه هر کسی به راحتی میتونه برای دیگری فالوور فیک ارسال کنه و اکانتش دیسیبل کنه! برای اینکه یک پیجی که مورد نفوذ قرار گرفته را برگردونیم کافی است طبق چیزی که میگم عمل کنید .برای بازیابی اینستاگرام ابتدا به صفحه ای که یوزر نیم و پسوردتان را وارد میکنید بروید اگر مورد نفوذ قرار گرفته باشید هر چقدر که میخواهید وارد شوید نمیتوانید . ۱۰٫ در نهایت وارد حساب کاربری خود میشوید. این قوانین و ضوابط در هنگام ثبتنام در برنامه ی اینستاگرام از کاربر میخواهد تا به آن پایبند باشد. در این مطلب نحوه برگرداندن اکانت disable شده در اینستاگرام یا همان برگرداندن اکانت غیرفعال اینستاگرام را به شما آموزش خواهیم داد. در بخش اول مطلب راه فعال کردن مجدد حساب غیر فعال شده یا حذف موقت را آموزش داده و در قسمت دوم راه های ریکاوری برای حذف دائم را بررسی خواهیم کرد. با آیتیرسان همراه باشید تا به شما بگوییم که چرا چنین اتفاقی برایتان افتاده و راه رهایی از آن برای دسترسی دوباره به صفحه تان چیست.

در برخی موارد ، قربانیان حتی به هکرهای اخلاقی شخص ثالث متوسل شده اند تا حساب های خود را باز گردانی کنند. پس از دریافت ایمیل از اینستاگرام آن را باز کنید و روی لینک ظاهر شده برای امنیت اکانت خود ضربه بزنید. 

۶- من به برنامه جیمیل و ایمیل زیاد وارد نیستم میشه بمن بگید ازکجا بفهمم جیمیل هام و عکسی که براشون فرستادم ارسال شده و به دست شون رسیده یا نرسیده؟ بعد از انداختن عکس آن را به ایمیل ضمیمه کنید و در جواب ارسال کنید. معمولا درخواست میشود صاحب پیج که از خود قبلا داخل پیج عکسی منتشر کرده است عکسی با مشخصات خاص بگیرد و با پیوست ایمیل ارسال کند. پیج من هک شده ، ایمیلم تغییر کرده، به اون ایمیل اول موقع ثبت نام دسترسی ندارم اصلا چکار باید کرد؟ در قسمت بعدی باید ایمیلی را وارد کنید که اینستاگرام از طریق اون ایمیل بتونه با شما مکاتبه کنه ، در صورتی که به ایمیل اولتون دسترسی دارید میتونید همون را اینجا وارد کنید ، در غیر اینصورت میتوانید از ایمیلی دیگر استفاده کنید . یک صفحه ای برای شما باز میشود که در این صفحه میتوانید username , email , phone number را وارد کنید 

منبع:  blog.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد