وب سایت فالووران

درباره موضوعات شبکه های اجتماعی

وب سایت فالووران

درباره موضوعات شبکه های اجتماعی

جدیدترین ویژگی های اینستاگرام

شما نمی توانید با چنین اعدادی بحث کنید. اما این فقط متوسط ​​است. و همانطور که من در همه شیوه های بازاریابی آنلاین طرفداری می کنم ، شما نمی خواهید متوسط ​​باشید! این یک رویا یا یک هدف نیست.


مطمئناً 58 برابر تعامل بیشتر از فیس بوک عالی به نظر می رسد ، اما شما می توانید در  اینستاگرام جدید بسیار بهتر از این عمل کنید. این که آیا شما یک برند بزرگ هستید یا شاید فقط در فکر این هستید که چگونه در اینستاگرام معروف شوید ، من نمی خواهم که شما به دنبال متوسط ​​باشید. من می خواهم شما به ستاره ها دست پیدا کنید و تبدیل به یک تک شاخ اینستاگرام شوید. یک اسب شاخ دیجیتالی آن موجود جادویی و کمیاب است که از نظر اندازه به مراتب بهتر از دیگران عمل می کند.


و شما می توانید این کار را با یازده هک فوق العاده اینستاگرام در استراتژی اجتماعی خود انجام دهید. این ایده های جلب توجه برای زیرنویس های اینستاگرام ، هشتگ ها ، نمایه و موارد دیگر را بررسی کنید و ببینید چه چیزی در اینستاگرام ارسال کنید تا فالوورهای بیشتری به دست آورید و همچنین دید و تعامل بیشتری نیز داشته باشید.

1. یک هشتگ مارک دار ایجاد کنید

یک هشتگ اختصاصی ، سفارشی یا مارک دار به شما امکان می دهد تا اساساً مجموعه ای از بهترین محتوای خود را ایجاد کنید. هنگامی که یک پیرو احتمالی شما را از طریق یک برچسب بسیار هدفمند دیگر پیدا می کند ، پس از مشاهده پست های برتر شما ، احتمال بیشتری وجود دارد که او را دنبال کند.


همچنین ممکن است برای هر یک از کمپین های بازاریابی اینستاگرام خود یک برچسب مارک دار ایجاد کنید. در برخی موارد ، این گزینه بهتر است زیرا اغلب تبلیغاتی کمتر از استفاده از چیزی خاص تر برای کسب و کار شما مانند نام شرکت شما است. به نوبه خود ، هشتگ های کمپین اغلب توسط پیروان استفاده می شود ، که سپس توجه ارتباطات آنها را جلب می کند. اگر آنها علایق یکسانی دارند ، ممکن است آنها نیز دنبال شما باشند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد