هشتگ های مرتبط با رویداد شامل رویدادهایی است که در صنعت شما اتفاق می افتد مانند کنوانسیون های سالانه ، سمینارها و کارگاه ها.
آنها همچنین می توانند رویدادهای شناخته شده ای در منطقه ، کشور یا جهان شما باشند که در زمان معینی در ذهن توده ها قرار دارد. اینها اغلب برای پست های ساده تر و معمولی شما مناسب هستند. به عنوان مثال ، آیا هنگام ناهار از تیم خود در حال تماشای جام جهانی عکس گرفتید؟ پست کنید ... و فراموش نکنید که #worldcup را درج کنید! اگرچه این امر ممکن است تعداد زیادی دنبال کننده برای شما به دست نیاورد ، زیرا این اصطلاح عمومی و محبوب است ، اما می تواند آگاهی شما را از کسب و کار شما افزایش دهد ، که از تلاش های شما برای به دست آوردن پیروان پشتیبانی می کند.
منبع: کلیک کنید