وب سایت فالووران

درباره موضوعات شبکه های اجتماعی

وب سایت فالووران

درباره موضوعات شبکه های اجتماعی

ریپورت شدن در اینستاگرام و عدم ریپورت شدن

ریپورت شدن در اینستاگرام و راه های جلوگیری از آن

گزارش و بلوک اینستاگرام دو گزینه هستند و کاربران معمولاً در حالی که کاملاً متفاوت هستند از این دو اصطلاح به جای یکدیگر استفاده می کنند. وقتی محتوای نامناسب یا آزار دهنده ای مشاهده می کنید ، این موضوع را به اینستاگرام گزارش می کنید و آنها را از یک موضوع آگاه می کنید. بنابراین اینستاگرام برای حل مسئله تحقیق خواهد کرد. اما داستان این بلوک متفاوت است. ریپورت شدن در اینستاگرام گزینه Block برای مواردی است که نمی خواهید شخص دیگری را در اینستاگرام ببینید یا قصد ندارید توسط او دیده شوید. در این حالت شما شخص مورد نظر خود را مسدود می کنید. روش مسدود کردن کاملاً متفاوت از گزارش دادن است.

چه نوع کاربرانی را باید گزارش دهیم؟

شما باید هرکسی را که اعمال و رفتار او هرزنامه یا نامناسب است در اینستاگرام گزارش دهید. اینستاگرام قوانین مشخصی را در این زمینه در سایت رسمی خود وضع کرده است و اکیداً توصیه می کند در صورت ملاقات با این 6 نفر ، آنها را گزارش دهید:


1- شخصی که هویت اینستاگرام شما را جعل می کند

اگر کسی صفحه ای را با استفاده از نام شما ایجاد کرده و عکسهای شخصی شما را در آن اضافه کرده است ، حتماً فوراً او را گزارش دهید ممکن است با یک صفحه طرفداران اینستاگرام اشتباه کنید. شما می دانید که افراد مشهور و افراد مشهور به دلیل طرفداران زیادشان صفحات طرفداران زیادی دارند. اما صفحه فن و صفحه جعلی بسیار متفاوت هستند و بیشتر اوقات کلمه فن صفحه را در کنار نام صفحه مشاهده خواهید کرد. بنابراین اگر کسی تلاش می کند هویت شما را بدزدد ، فوراً از او خبر دهید.


2- شخصی که ادعا می کند مشهور است

شخصی که یک صفحه جعلی برای شخصی ساخته است که معروف است مانند یک بازیگر مرد مشهوری است و اتفاقاً پیروان زیادی دارد. این فرد باید گزارش شود زیرا ممکن است دیگران را گمراه کند ، که این او را حقیر می کند.


3- شخصی که تصاویر شما را کپی می کند

اگر شما یک هنرمند ، عکاس ، نویسنده یا شخصی هستید که کالاهایی را می فروشید ، با مسئله کپی کردن کار خود روبرو خواهید شد. در این دنیا افراد زیادی هستند که برای موفقیت هر کاری می کنند و وابسته به اخلاق نیستند. آنها بدون عذاب وجدان ، عکس ها و محصولات یا حتی ایده های شما را می دزدند. اگر می بینید شخصی پست ها و عکس های شما را سرقت می کند ، بلافاصله او را گزارش دهید و با این عمل ، اینستاگرام را مطلع می کنید تا اقدامات جعل وی را متوقف کند.

4- شخصی که محتوای مخربی تولید می کند

افرادی که تصاویری از آسیب های جسمی مانند خودکشی ، خودزنی ، آزار و اذیت حیوانات و کودک آزاری را بارگذاری می کنند. محتوای مخرب شامل موارد دیگری نیز می باشد. از جمله قاچاق مواد مخدر ، تهدید دیگران و گستاخی. با گزارش چنین اقداماتی به جهان کمک کنید.

5- شخصی که مطالب غیراخلاقی منتشر می کند

افرادی که محتوای غیراخلاقی مانند تصاویر پورنوگرافی و فیلم های نامناسب منتشر می کنند ، باید بدون وقفه گزارش شوند. این نوع ارسال شامل نظرات غیراخلاقی نیز می باشد. به خاطر داشته باشید که این مسئولیت با ما است

6- شخصی که تبلیغات بی ربط انجام می دهد

افراد زیادی در اینستاگرام هستند که با اظهار نظر در مورد مطالب بی ربط تبلیغ می کنند. این افراد از سیاست های تبلیغات اینستاگرام آگاهی ندارند. آنها نباید کاربران را با تبلیغات خود تحریک کنند. می توانید این نظرات هرزنامه را گزارش دهید تا به اینستاگرام کمک کنید این مسئله را مدیریت کند.

هرگونه اقدامات سیاسی میتواند باعث ریپورت شدن شود.

منبع: فالووران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد